العاب سيارات

Featured Post

اربح ايفون 11.... IPHONE 11

من المغرب أو الجزائر أو بوليفيا أوغندا إربح ايفون 11  IPHONE 11 أجب فقط على السؤال  سؤال بسيط جدا  أنت الرابح  سؤال للربح من...

grand hyatt dubai


SweetBeam partners with Grand Hyatt to boost spend

 

Marketing specialist SweetBeam has announced a partnership with Grand Hyatt Dubai to deliver its full range of personalised guest communications services, with the aim of boosting in-house guest spending at the hotel.
Grand Hyatt Dubai is one of a number of Grand Hyatt hotels that have benefitted from SweetBeam’s services, which include marketing consulting, guest intelligence and data analysis, and digital display marketing services.
Troy Simoni, CEO of SweetBeam, said: “We are proud to partner with Grand Hyatt Dubai, which is already one of Hyatt’s strongest performing properties worldwide with an outstanding selection of guest services.
“The hotel serves a wide range of guests, from business travellers and convention delegates to leisure tourists and families, and therefore has a significant opportunity to increase in-house guest spending and satisfaction levels through individualised guest marketing.
“With its spectacular spa facilities and more than 14 restaurants and bars, Grand Hyatt Dubai offers a lot for its guests to explore and enjoy.
“We look forward to helping the hotel enhance engagement with each of its guests— and in turn, customer spending and satisfaction levels —by sharing targeted messages about the property’s outlets and services, tailored to individual guest preferences so each guest discovers the facilities and offers most relevant to them."
SweetBeam claims to have a proven track record of uplifting guest spending across hotel outlets and services by +23% on average.

Its clients include Hyatt Hotels, IHG, Marriott International, Jumeriah Group, Kempinski Hotels & Resorts, Le Méridien Hotels & Resorts, Shangri-La Hotels & Resort and Starwood Hotels & resorts.http://www.hoteliermiddleeast.com

  بي بي سي ترافيل: دبي بين أكثر 10 مدن زيارة باسقطابها 12 مليون زائر
 

 دبى "المسلة".... ضمت قائمة أكثر عشر مدن زيارة نشرها موقع «بي بي سي ترافيل»، مدينة دبي، الذي أشار في تقريره بعنوان «العيش في أكثر المدن زيارة»، أن دبي التي حلت في المركز الخامس، شهدت أكبر زيادة سنوية في قائمة المدن الخمس الأولى، مستقطبة 12 مليون زائر في 2014، بزيادة 7% -----عن عام سابق.



 ووفقاً لهذا المعدل، فإنها ستتفوق على باريس وسنغافورة، وتصبح على الأرجح ثالث أكثر المدن زيارة في العالم في غضون خمس سنوات.



وقال إن وسط مدينة دبي، بما يزخر به من مناطق جذب سياحية مثل برج خليفة، أعلى مبنى في العالم، ومول دبي، يصبح أكثر ازدحاماً في فترتي الظهرية والمساء بحسب البيان.

وعلى مقربة من هذه المنطقة توجد حديقة الصفا، حيث يمكن للمرء تفادي الجو المزدحم، والاستمتاع بما تعج به الحديقة من ملاعب، ودراجات وغير ذلك. ونقل الموقع عن أندريا انستاسوي، الذي يكتب في موقع سكريبل سناب ترافيل أن على الباحث عن دبي «الأصيلة» أن يقوم بزيارة لاستكشاف منطقة البستكية الأثرية، إلى الشمال من وسط المدينة، حيث تزخر المنطقة بالمواقع الأثرية لمرحلة ما قبل الكهرباء، والمكيفات، حيث كانت المباني تعتمد في أسلوب تبريدها على البراجيل. وهناك أيضاً منطقة مرسى دبي، التي تزخر بالفنادق، والمطاعم، وما زالت أصوات البناء تتردد حتى الآن في هذه المنطقة العامرة.
 www.almasalla.travel

شارك الموضوع :

Post a Comment

ما رأيك ..... شاركنا الرأي

info

Flag Counter